söndag 24 november 2013

Sammanfattning vecka 3

Den här veckan bjöd på nytt mängdrekord igen, 32,1! Förutom måndagens knäbekymmer har kroppen känts bra, och avslutningen idag med lite fart under fötterna var riktigt bra. Angående långpassen så tänkte jag öka på till nästa gång, det börjar bli dags att ta sig an 15 km. Vi får se om jag kör rundan över bron med en extra sväng eller om jag tar nån annan runda.

Jag måste jobba mer med farten oxå, jag måste bli snabbare. Ju snabbare jag springer, desto snabbare kommer jag i mål i april haha. Nä, men skämt åsido, just nu ligger jag på en beräknad maratid på närmare 5 timmar, och jag vill ner till 4:30. Så det finns en del att jobba på där. Men backpass med GRC på tisdag och sen mer intervaller på egen hand borde hjälpa till med den saken.

Veckan som kommer planerar jag löpning tisdag och fredag. Kanske en tur på torsdag oxå, beror på hur mycket träningsvärk jag har efter tisdagen. =) På lördag ska jag ut och käka med en kompis så då blir det inget efter jobbet. Och sen jobbar jag långvecka så vi får se vad det blir med det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar