söndag 5 januari 2014

Maratonträning #23

Äntligen känner jag mig frisk, nog frisk för att träna i alla fall. Så det blev att snöra på sig skorna och ge sig ut, trots att det var rätt mörkt och trist kändes det ändå rätt okej. Härligt att vara tillbaka igen, efter förkylning och resor.

Det blev en lagom lång runda, 7 km med lite fartleksinslag, och jag lyckades hålla tempot under 7 min/km. Nöjd med det, visste ju inte riktigt hur benen skulle kännas efter vilan. Men skönt att de verkar vara med på mina idéer igen. Lite vila har väl inte skadat gissar jag. =)

Jag passade även på att prova mina nya tights som jag köpte i London, jag gillar dom skarpt! Jag skulle kunna gå bananas på Lillywhites och köpa allt jag ser, men jag lyckades stanna vid två par tights den här gången haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar