tisdag 10 december 2013

Maratonträning #17

Idag planerade jag en runda på 8-10 km, jag hade en bra plan när jag vaknade men när jag fastnade framför Musikhjälpen och det hann bli mörkt innan jag kom ut så kändes planen inte lika bra längre. Så jag drog iväg och bestämde mig för att köra lite på känn. Därför tog jag en ny väg, från Näsetrondellen och upp Grevegårdsvägen och sen hemåt. Jag trodde inte den vägen var så lång som den var, och dessutom var det betydligt mer uppför än jag räknat med. Så det var ganska trötta ben bitvis, men jag landade hemma på 9,2 km så det får räknas som godkänt.

Gjorde en extrasväng i början oxå eftersom jag sprang med hörlurar för ovanlighetens skull, och då var det ingen bra grej att ha mobilen i jackfickan så jag sprang hem och hämtade min lilla höftväska. Mycket bättre! Och det var trevligt att springa med lite sällskap, Musikhjälpen är bra skit! =)

Ny reflexväst från Virgin money giving!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar