söndag 8 december 2013

Sammanfattning vecka 5

Den här veckan blev inte alls som jag tänkt mig, det kom en storm och lite vinterväder emellan. Det var ju dessutom min långa jobbvecka så jag har varit ganska sliten. Har ju haft problem med ryggen hela veckan också, så jag måste fixa nya arbetsskor. Har inte ont när jag springer, utom när jag börjar bli trött, så det är helt enkelt ett jobbproblem.
Men veckototalen slutade på exakt samma som förra veckan, 19,3 km, så det får duga. Nöjd med fredagens styrketräning, jag behöver stärka hela kroppen om den ska palla med all löpning, måste sluta fuska med det.

Nästa vecka planerar jag löpning tisdag, torsdag och fredag. Vilodagar är bra, men jag springer hellre på fredag när jag är ledig än på lördag efter jobbet vid 17, när det är mörkt. Nu är det bara två veckor kvar till det börjar vända åt det ljusa hållet igen! Snart är det vår, tjoho! =D
Ny reflexväst från Virgin moneygiving! Man måste synas!

Glöm inte min insamling föresten, http://uk.virginmoneygiving.com/emelieruns det har börjat röra på sig, men alla bidrag är välkomna! Kanske istället för en pryl i julklapp till någon som redan har allt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar