söndag 27 oktober 2013

Nutid

Nu är vi någorlunda i nutid, varför och hur jag fick en plats i London Marathon är avklarat.
Den senaste veckan har jag varit sjuk, så jag har inte kunnat börja träna. Typiskt dålig tajming. Men förhoppningsvis ger sig förkylningen nu. Jag ska jobba igen imorrn men hoppas immunförsvaret klarar av alla människor. Min plan nu är att jag ska börja träningen på fredag, den 1a november. Mer om varför senare.
Jag har kollat på diverse träningsprogram men jag kommer inte följa något helt slaviskt till en början. Viss planering är dock nödvändigt eftersom jag jobbar som jag gör. Jag tänkte börja med att bli snabbare, dagens formläge ger mig en maratid på strax över 5 timmar, inte alls vad jag tänkt mig! Så ett halvmaraprogram-isch fram till jul och sen slaviskt maraprogram efter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar